tirsdag 7. september 2010

Studerer søm og design :D

Skolen jeg går på heter Folkeuniversitetet og ligger i Oslo. Har planer om å gå der i ett år og studere søm og design! Gøy!? Hell yeah! :) Nå driver vi å lager skjørt og lærer masse grunnleggende som er viktig å kunne. Vi syr, designer og er kreative!

Klassen min består av mange hyggelige mennesker fra min alder og opp til 50 år(!)

IMG_0117
Jeg har blant annet blitt kjent med denne herlige jenta her! Hun heter Linnèa og går i klassen min. På bildet poserer hun foran skolen vår :)

Håper dere har hatt en fin dag også får dere kose dere videre! Og det er bare å legge igjen en kommentar hvis dere orker! Setter stor pris på det! :)

Prækast!

1 kommentar:

  1. Yaaay, for en fin blogg du har! :)

    Jeg gleder meg også til alle de fine innleggende vi skal lage fremover, og alt det smarte vi skal finne på! ;)

    Kaffe på Torsdagen? :)

    SvarSlett